Hjälpcenter: Rabatter & kampanjer

Har du frågeställningar om aktuella kampanjer, rabattkoder och erbjudanden? Vi förklarar hur du använder rabattkoder, vad som gäller för kampanjprodukter, rabatterade priser och svarar på vanliga frågor kring våra erbjudanden.

Om rabatter

Har ni några rabatter jag kan ta del av?

Som ny kund kan du registrera dig för vårt nyhetsbrev och få 10% rabatt på ditt första köp. Rabattkoden gäller på alla ordinarie priser men går ej att kombinera med andra erbjudanden, rabatter eller kampanjer.

När du har skrivit in din e-postadress i popup-rutan eller längst ner på vår sida, skickas rabattkoden i ett mejl till den angivna adressen. Efter det får du löpande information från oss och detta är det bästa sättet att inte missa några erbjudanden, rabatter eller kampanjer.

Måste jag registrera mig för nyhetsbrevet för att få välkomstrabatten, innan jag slutför mitt köp?

Ja. Välkomstrabatten dras inte av automatiskt när du gör din första order.

Rabattkoden skickas till den registrerade mejladressen ca 10–15 minuter efter registrering och kan därefter anges i rabattkodsfältet i kassan.

Hur använder jag era rabattkoder?

Rabattkoderna som skickas med i våra utskick och nyhetsbrev behöver registreras i kassan för att rabatten ska dras.

I kundvagnen i kassan finns rutan ”Rabattkod eller presentkort”, där du anger din kod. Klicka sedan på tillämpa för att få det rabatterade priset.

Rabattkoderna är kopplade till ett specifikt nyhetsbrev och går inte att använda på andra produkter än de som är aktuella för respektive utskick.

Varför kan jag inte nyttja rabattkoden på min beställning?

Om den rabattkod du angett inte fungerar kan det bero på ett antal olika saker.

- Artikeln är redan nedsatt i pris. Rabattkoden går inte att kombinera med reaprodukter, kampanjer eller mängdrabatt
- Rabatten gäller inte för vald artikel, kontrollera att den gäller för det du önskar
- Rabattkoden är redan förbrukad
- Giltighetstiden har gått ut. Rabattkoden är kopplad till en kampanj med ett specifikt start- och slutdatum där tiden passerat.

Om du har frågor när det gäller rabattkoder eller om en kod inte fungerar av någon annan anledning än dessa, ta kontakt med vår kundtjänst så hjälper vi dig.

Varför fungerar inte min rabattkod?

Om rabattkoden inte fungerar i kassan, börja med att kontrollera följande:

- Är koden giltig fortfarande? Våra rabattkoder har alltid ett slutdatum.
- Har du redan använt denna koden? Vissa rabattkoder går bara att använda på ett köp.
- Är koden inskriven på rätt sätt? Kolla så att det inte har blivit något stavfel eller extra mellanslag.

Om du fortfarande har problem, ta kontakt med vår kundtjänst så hjälper vi dig.

Kan jag använda samma rabattkod på min bytesorder?

Om rabatterbjudandet du ursprungligen tagit del av fortfarande gäller och du vill göra ett byte, kan du använda samma rabattkod igen när du gör din bytesorder. Gäller den specifika rabattkoden du använt endast vid ett köp eller om erbjudandets tid gått ut, vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.

Erbjudanden & kampanjer

Jag har precis beställt en vara men nu har den ett lägre pris?

Priserna på våra produkter kan ändras med tiden på grund av olika faktorer så som leverantörspris- och valutaförändringar, men också till följd av kampanjer och andra marknadsföringsaktiviteter.

Har en prisjustering till ett lägre pris skett i efterhand inom 30 dagar efter att du lagt din order, är du välkommen att kontakta oss så kan vi hjälpa dig med detta.

Kan jag kombinera rabatter och presentkort?

Ja. Det går bra att kombinera rabatter och presentkort när du gör en order hos oss.

Går det att kombinera rabattkoderna med andra erbjudanden/kampanjer?

Nej. Våra rabattkoder gäller endast på produkter med ordinarie pris och det går inte att kombinera olika erbjudande med varandra.

Kan jag välja mellan alla strumpor och stödstrumpor för att få mängdrabatten?

Ja, alla strumpor och stödstrumpor ingår i vår mängdrabatt och varje artikel räknas som en styck. Detta innebär att för att få mängdrabatt på till exempel ett 5-pack stödstrumpor måste du köpa minst tre stycken 5-pack.

Har ni en kundklubb?

Nej, men som prenumerant på vårt nyhetsbrev får du varje vecka mejl från oss med unika erbjudanden, kampanjer och nyheter.

Du registrerar dig för vårt nyhetsbrev genom att skriva in din e-postadress längst ner på vår hemsida och du får då en rabattkod via mejl som ger dig 10% rabatt på ditt första köp. Observera att denna välkomstrabatt endast gäller nya prenumeranter. Vill du få hjälp med att registrera din e-postadress, ta gärna kontakt med vår kundtjänst.

Nyhetsbrev

Hur får jag era nyhetsbrev?

Du registrerar dig för vårt nyhetsbrev genom att skriva in din e-postadress längst ner på vår hemsida. Du kan också ta kontakt med kundtjänst om du vill bli prenumerant.

Hur avregistrerar jag mig för nyhetsbrev?

Längst ned i nyhetsbrevet finns en länk som du klickar på för att avregistrera dig.

Du kan också ta kontakt med vår kundtjänst via telefon eller mejl, så hjälper vi dig.

RING OSS

Telefon: 0431-72500
Måndag-fredag kl. 10-15

MAILA OSS

Epost: info@minfot.se
Vi svarar inom ett dygn på vardagar